Followers

duit.duit.duit

assalamualaikum

DUIT,DUIT n DUIT..adoi,penin kepala aku skrg..duit dalam acc semakin ari semakin sikit ni..then, sem depan practical kat penang(mayb)..so,mesti kene pakai lg banyak duit tu,huh!!..dah tu, lg sebulan lebih kot utk abes sem ni..ngat nak balik lepas abes exam tp tiket bus lg(mak n abah tersayang,jadi lah sponsor utk anak mu ni,hihi)..waaaaa,macam mane ni.

ni kene cari care yg laen nak solve money problem ni..setelah berfikir dalam seminggu dua, then aku dah decide nak buat plan belanjawan ni(bukan malaysia je de belanjawan ok, aku pun ade gak lah,haha)

perkara2 yg terkandung dalam plan tu macam kat bawah ni.
>kurangkan topup.
>kurangkan makan(mampu ke ni,adoi).
>kurangkan utk muvie.
>kurangkan bowling.
>kurangkan shopping kat bundle.
>kurangkan meronggeng disana sini(ni pun cam xmampu je,haha).
>kurangkan buat keje2 yg xberfaedah.
>kurangkan ape2 yg terlebih.

bile bace balik plan ni, cam xcayer je boleh follow,haha..sume yg kat atas ni bende2 yg selalu aku buat..haiya, manyak susah wooo..hope boleh lah follow lah kan,haha.



salam

4 comments:

matnormyth89 said...

jom sok cter train your dragon..
then lusa, muvie lain lak..
leh bowling skali...
:D

fendy said...

xnak2.
nak saving gak.
huhu

Unknown said...

oit...
iklan x kuar gi...
kekeke...
sabar2...

fendy said...

haha
ok2.
sudah setel letak iklan.
tq2.

 

Hidup Aku Biasa Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger