Followers

mind control? illuminati? occult symbolism? sinister sites?

assalamualaikum
Hey guys. Apa khabar semua? Harap korang semua sihat-sihat saja. Mesti korang dah fahamkan apa yang aku nak kongsi dalam post kali. Kalau yang tak faham tu, ni aku nak terangkan. KONSPIRASI Betul, memang aku nak kongsi pasal tu tapi bukan aku nak terangkan maksud konspirasi atau tunjukkan bukti-bukti berlakunya konspirasi. Aku cuma nak mencadangkan satu website yang aku rasa bagus untuk korang tengok.


THE VIGILANT CITIZEN


Ada beberapa perkara yang membuatkan aku suka pasal website ni. Antaranya:
  • Terdapat pelbagai artikel yang berkaitan konspirasi.
  • Setiap artikel yang dikeluarkan oleh penulis disertakan dengan bukti-bukti yang logik diterima akal.
  • Artikel-artikel yang ada bukan lah berkaitan dengan konspirasi bodoh semata-mata.
  • Terdapat forum yang aku selalu tengok untuk tahu info terbaru mengenai konspirasi dunia.
Untuk pengetahuan korang semua, aku bukan lah jenis yang menerima bulat-bulat tanpa berfikir. Baca dan sambil tu fikir bila korang baca artikel dalam website ni. Aku baca pasal konspirasi ni pun cuma untuk pengetahuan saja. Aku ada peringatan untuk siapa-siapa yang minat pasal konspirasi ni. SEMUA PERKARA YANG BERLAKU DI DUNIA ADALAH BUKAN KONSPIRASI SEMATA-MATA SEBAB SEMUA YANG BERLAKU ADALAH ATAS KETENTUAN ALLAH.

salam

2 comments:

nini_uniey said...

btul3.. cik auni pon xsuke trima bulat2 pe yg org duk ckp.. kdg2 terpk gak.. sikit2 konspirasi..sikit2 konspirasi.. bukti xde.. so.. selidik dlu sblom percaya.. tp beringat itu perlu.. hehe

fendy said...

auni: betul sangat cakap cik auni tu. :) yang penting,kita kaji dulu lah.banyak orang sekarang tak nak kaji tapi terus terima bulat2.masalah.

 

Hidup Aku Biasa Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger