Followers

i am single and lonely ?

assalamualaikum

Dah banyak benda berlaku dalam masa beberapa bulan ni.
Ada yang buat hati aku gembira dan juga sedih.
Mungkin semua ni adalah LUMRAH KEHIDUPAN, yang selalu dikatakan oleh orang.
Hidup mesti diteruskan juga walaupun betapa sukar untuk dilakukan.
Aku selalu berharap, satu hari nanti, semua kesusahan yang aku alami sekarang, akan dibayar dengan kesenangan pada masa akan datang.
Aku tidak akan mudah mengalah dengan ujian2 ni.
Sesiapa yang berada disekeliling aku merupakan penyokong-penyokong yang setia bersama aku.
TERIMA KASIH SEMUA



(Ayat-ayat ni hanyalah luahan rasa hati ni)


salam

5 comments:

Suara Hati Ini.... said...

pwewit....single..nak ngorat leh..haha

Unknown said...

apo cito eh nie....

fendy said...

wani:weewit!boleh2. :p

kak:cito ea panjang.

Unknown said...

pendek an

fendy said...

kak:den ngah bz ngan fyp ni.tapi nak balik umah lah weh.adoi!

 

Hidup Aku Biasa Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger