Followers

thank you and start new life

assalamualaikum
hey! korang sehat x sekarang? lame dah rasenye x menaip pape dalam blog ni.. before ni, banyak upload gambar2 je :P .. actually, bukan aku xnak menaip dalam blog ni.. just xtaw nak story pasal ape je,huhu.. n plus aku ngah sedey.. tapi tu dulu lah kan (sedey still ade).. SEKARANG! aku ade something nak ditaip dalam blog ni(bersemangat ok!!).

firstly, aku nak tanye korang beberapa soalan.
1-tahukah anda tentang youtube? (macam soalan yang xpatut disoal je :P )
2-adakah anda selalu tengok videos kat youtube?
3-kalo selalu, video macam mane yang anda suke?
4-pernah x anda tengok videos created by NIGAHIGA?

kalo semua soalan kat atas jawapan nye YES, so mayb korang dah taw ape yang aku nak story dalam entry ni.. kalo NO, ape lagi!, continue lah bace. :)

before tu, aku nak ngatkan korang.. im not gay ok!! :D NIGAHIGA senaye adelah nickname die kat youtube n name die yang betol2 ialah Ryan Higa.. die dah create banyak videos kat youtube n semua videos die memang ramai giler ramai yang view ok.. kalo korang nak taw detail pasal die, aku bagi taw sikit lah.
-die ni japanese-american dari Hilo, Hawaii.
-before this, die selalu buat videos yang lawak2 dengan member2 die, The Yabo Crew.
-mule2 videos yang die upload memang banyak around 90 videos but sebab isu copyright, so tinggal 68 je (68 pun banyak lagi kot).
-pernah berlakon dalam film "Ryan and Sean's Not So Excellent Adventure".
-2009, die ade subscribers sebanyak 1 million tapi 2010, die ade subscribers sebanyak 2 million n jadi the first in YouTube's history to do so (wow!).
-kalo nak lagi detail,click ini.




reason aku suke videos die sebab die memang lawak giler lah (bagi aku lah lawak,xtaw plak korang :P ).. videos die yang awal2 tu macam boring sikit tapi now memang best lah.. aku siap download sume videos die sebagai collection n jadi subscriber die,haha.. ok lah, xnak mengarut panjang lagi..

p/s:mood not ok n title entry x ade kene mengene ngan contain.
salam

11 comments:

Fatin Aliyya said...

haha.seriuosly meh gimm efive kita satu geng fendy.mang lawak abes lah mamat ni.aku gelak guling2 vdeo yg dia jdk rihanna, n chris brown tue,enth apa2 jek.haha.tp mang best :P

Cik Kumbang said...

..baru tahu ngeee~
TQ 4 da info...(^^,)

lawak btl video dia...

Queen M said...

tgk charlie plak..die pon best :)

fendy said...

fatin:gimme five too!!kite memang 1 geng pun ok,haha.lawak die memang best kot.vidoe tu ea?brape kali aku ulang balik tengok.banyak idea kot mamat ni,haha. :D

cik kumbang:ur welcome n tq sebab try tengok video die. :P

queen m:dah tengok video die before ni.ok gak lah. :) tq.

Anonymous said...

yeah yeahh, i pun minat tengok vid diaa :D i suka tengok yang bieber fever tuh. haha

fendy said...

amely:tu pun gilak gak.i ngat die nak kutuk justin bieber,tapi rupe2 nye support gak.u peminat justin bieber ek? :P

Anonymous said...

ohh tidak sama sekali. i cuma suka vid die yg tu. kelaka gile kot. haha

fendy said...

amely:memang kelakar kot.btw,tq sebab datang tengok blog yg kureng ni,huhu :)

Nur Sulastri said...

pernah tgk satu video dia. haha. kalau ingat balik. mesti nak gelak. very talented young man :)

Nur Sulastri said...

pernah tgk satu video dia. haha. kalau ingat balik. mesti nak gelak. very talented young man :)

fendy said...

sulastri: memang lawak pun ok.dah banyak video saya download.buat koleksi. :p

 

Hidup Aku Biasa Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger