Followers

thank you

assalamualaikum

hey guys!

sekali lagi, entry kali aku nak bagi taw yang aku telah di tag lagi.. weee! ok, thank you to izzah.. i hope that she always smile and happy ok! ;)

Apa benda paling penting dalam hidup korang?
my family :)

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
charger handphone (charger yang lame kene sambar petir, damn!)

Dimana tempat korang nak melansungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
atas bumi dan tema orang nak kahwin

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
"All you need is love" (song by The Beatles) :P

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
ask dia (click2 lah)

Dimana korang selalu jumpa kekasih korang?
anywhere :D

Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
novel-no
buku-no
majalah-no
conclusion-pemalas :D

Apa nama penuh korang?
Afandi Sha'ari

Antara mak dengah ayah korang, yang mana korang lagi mesra?
emakayah (jangan silap baca!)

Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup?
my true self

Adakah korang basuh baju sendiri?
nope, mesin tolong aku basuh. we are bestfriend ok!

Di mana tempat yang korang betul2 nak pergi?
my past time

Pilih salah satu, peluk atau cium?
erk, malu lah nak cakap,haha

Beritahu 3 perkara pasal orang yang tag korang?
wonderful smile :)
play same sport like me - basketball
friendly person

5 benda korang sayang sangat dalam hidup korang?
edwin sweater
wallet
messeger bag
basketball ball
basketball court

5 lagu korang suka dan selalu dengar?
american idiot - greenday
i want to be buried in your backyard - nightmare of you
hysteria - muse
threshold - sex bob-bomb
look what you have done - jet

Bila tarikh lahir korang dan korang sambut kat mana tahun lepas?
2006 dan atas bumi :P

7 orang blogger yang korang nak tag?
-

Cerita sikit pasal blogger pertama yang korang tag?
-


salam


5 comments:

Fatin Aliyya said...

haha comel jek ko jwb tag ni :P

cik kumbang said...

soklan 10 and 12 jwpn kt sm...huhu~
kalo xmo jwb tag bole x?...ngeee =D

fendy said...

fatin: tq very much. :PP

sik kumbang: ok je. ;)

Miss R said...

charger hp kna sambar petir? ish3.. :P

fendy said...

aah.
lupe nak unplug charger tu.
meletup. :P

 

Hidup Aku Biasa Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger